Hírek

Az KOMPaaS (KOMPaaS.tech Kft.) vállalkozás Külkereskedelmi Kamara tagjává vált

Az KOMPaaS (KOMPaaS.tech Kft.) távközlési szolgáltató csatlakozott a Külkereskedelmi Kamarához (ONKKK), amely tagjai között több mint ezer orosz és német vállalkozás található és Oroszországban a legnagyobb külföldi üzleti egyesülés. A Kamara az Oroszország és Németország közötti kétoldalú gazdasági kapcsolatok fejlesztését szolgálja.

A Külkereskedelmi Kamara a német és orosz vállalkozásoknak konzultációs és tájékoztató szolgáltatásokat nyújt, támogatja és nyomon követi tevékenységüket, kezdve a piacra lépéstől egészen a cégalapításig segíti mindennapi üzleti tevékenységükben. Az ONKKK képviseli a német üzleti körök érdekeit az oroszországi és német gazdasági és politikai bizottságokban, sokrétű tematikájú, intenzív munkakapcsolatban van a német és orosz gazdasági egyesülésekkel és illetékes minisztériumokkal.

"Mi, mint egy távközlési szolgáltató, amely távbeszélő szolgáltatásokat nyújt Ausztriában, Magyarországon, Szlovákiában, Németországban és Oroszországban, nagyon jól tudjuk, hogy a nemzetközi kezdeményezések milyen fontos szerepet játszanak az üzlet fenntartásában. Az KOMPaaS csoport már több mint öt éve jelentős nemzetközi projekteket valósít meg, saját infrastruktúrát üzemeltet Németországban, helyi földrajzi és nomadikus telefonszámokat kínál a távbeszélő szolgáltatásához. Feltételezzük, hogy a Külkereskedelmi Kamara tagjaként bővíthetjük a németországi potenciális partnereink és ügyfeleink számát, és reméljük, hogy segítségükre lehetünk azon német vállalkozásoknak, amelyek már üzleti kapcsolatban vannak, vagy most tervezik az orosz piacra történő kijutást", - mondja Ljubov Martynova, az KOMPaaS üzletfejlesztési vezérigazgató-helyettese.

Az KOMPaaS vezetékes telefonszolgáltatást nyújt több, mint 30 országban kis - és középvállalkozások számára Ausztriában, Németországban, Magyarországon és Szlovákiában. A távközlési szolgáltató saját számtartománya kb. 400 ezer különböző típusú telefonszámból áll. Az ügyfelek real-time üzemmódban a telekom platform (CPaaS) segítségével csatlakoznak fel a telefonszolgáltatáshoz, amely több, felhő alapú szolgáltatást is magában foglal: Virtuális alközpont, Automatikus hívás, Chat-bot, API, Call-tracking, Flash Call, SMS-üzenetküldés, stb.


Vissza a hírekhez